schliessen
(0) Artikel im Warenkorb
Sie haben keine Artikel im Korb.
Aktuell
    Filters
    Preferences
    Suchen
    Hersteller: Pearson Academic

    Windows Internals, Part 2 von Russinovich, Mark E.

    Drill down into Windows architecture and internals, discover how core Windows components work behind the scenes, and master information you can continually apply to improve architecture, development, system administration, and support.
    Led by three renowned Windows internals experts, this classic guide is now fully updated for Windows 10 and 8.x. As always, it combines unparalleled insider perspectives on how Windows behaves "under the hood” with hands-on experiments that let you experience these hidden behaviours first hand.
    Part 2 examines these and other key Windows 10 OS components and capabilities:
    • Startup and shutdown
    • The Windows Registry
    • Windows management mechanisms
    • WMI
    • System mechanisms
    • ALPC
    • ETW
    • Cache Manager
    • Windows file systems
    • The hypervisor and virtualization
    • UWP Activation
    Revised throughout, this edition also contains three entirely new chapters:
    • Virtualization technologies
    • Management diagnostics and tracing
    • Caching and file system support


    Autor Russinovich, Mark E. / Allievi, Andrea / Ionescu, Alex / Solomon, David A.
    Verlag Pearson Academic
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2020
    Seitenangabe 768 S.
    Meldetext Noch nicht erschienen, Februar 2021
    Ausgabekennzeichen Englisch
    Masse H23.2 cm x B18.7 cm x D0.0 cm
    Coverlag Pearson Import Trade (Imprint/Brand)
    Auflage 7. A.
    Reihe Microsoft Press
    Verlagsartikelnummer 46240MSP
    ISBN 978-0-13-546240-9
    Kartonierter Einband (Kt)
    Noch nicht erschienen, Februar 2021
    978-0-13-546240-9
    Fr. 61.30
    Unsere Bestellmengen-Rabatte
    10+ /10%
    20+ /12.5%
    50+ /15%
    Fr. 55.15
    Fr. 53.65
    Fr. 52.10

    Alle Bände der Reihe "Microsoft Press"

    Weitere Titel von Russinovich, Mark E.