schliessen
(0) Artikel im Warenkorb
Sie haben keine Artikel im Korb.
Aktuell
    Filters
    Preferences
    Suchen
    Hersteller: Kohlhammer W.

    Unterrichtsstörungen verstehen und wirksam vorbeugen von Wettstein, Alexander

    How does disruption of classes arise and how can it be managed effectively? Teachers work under pressure and often act less rationally than is commonly assumed. This may mean that problems are not resolved by poor attempts to cope, but are instead further aggravated. Class disruptions have an unfavourable effect on teachers= health, on the quality of teaching and on students= motivation and achievement. This book presents ways for teachers to effectively prevent classroom disturbances through diagnostic skills, good teacher&pupil relationships, adaptive classroom management and good teaching.


    Autor Wettstein, Alexander / Scherzinger, Marion
    Verlag Kohlhammer W.
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2022
    Seitenangabe 180 S.
    Meldetext Noch nicht erschienen, März 2022
    Ausgabekennzeichen Deutsch
    Abbildungen 6 Abbildungen, 4 Tabellen
    Auflage 2., aktualisierte Auflage
    Reihe Brennpunkt Schule
    ISBN 978-3-17-042134-9
    Kartonierter Einband (Kt)
    Noch nicht erschienen, März 2022
    978-3-17-042134-9
    Fr. 40.90
    Unsere Bestellmengen-Rabatte
    10+ /10%
    20+ /12.5%
    50+ /15%
    Fr. 36.80
    Fr. 35.80
    Fr. 34.75

    Alle Bände der Reihe "Brennpunkt Schule"

    Über den Autor Wettstein, Alexander

    Prof. Alexander Wettstein heads the Research Group on Social Interaction in Educational Settings at the Teacher Training College in Bern. Together with Dr. Marion Scherzinger, he has for several years been carrying out research on social interaction, classroom disturbances and aggression at the college=s Institute for Research, Development and Evaluation.

    Weitere Titel von Wettstein, Alexander