Über den Autor Steven (Hrsg.) Hadley
Steven Hadley is an academic, consultant and researcher working internationally in arts management, cultural policy, and audience engagement. He is currently a Research Fellow at Trinity College Dublin (Ireland), and a Visiting Lecturer at Leuphana University of Lüneburg (Germany). Steven is an Associate Consultant with The Audience Agency, Counterculture and CKI (Denmark). He sits on the Steering Committee of the Cultural Research Network, the Editorial Board of Arts and the Market and is Policy & Reviews Editor for Cultural Trends. Steven has lectured, taught, and delivered training in over thirty countries globally and works as a consultant for a wide range of cultural organizations. His recent published work has focused on cultural democracy and audience engagement.
Kartonierter Einband (Kt) | 2023
Kartonierter Einband (Kt) | 2023
Kartonierter Einband (Kt) | 2020
Kartonierter Einband (Kt) | 2022
Kartonierter Einband (Kt) | 2023
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2021
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2023
Kartonierter Einband (Kt) | 2022
Kartonierter Einband (Kt) | 2022
Kartonierter Einband (Kt) | 2022
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2024
Kartonierter Einband (Kt) | 2018